S potrditvijo vaših nakupov boste bremenili znesek vašega naročila
V rezervaciji
Sistem dostave upravlja naš partnerski prevoznik. Strukturiran je okoli razporeda sestankov, za katere odločate vi.
Zato lahko načrtujete dostavo glede na vašo razpoložljivost.
kako deluje Zelo preprosto je:
? O poteku sledenja vašega naročila vas bomo obveščali v vašem Cazeboo računu v razdelku »Moja naročila«.
? Naš partner vam bo poslal SMS na številko mobilnega telefona, ki ste nam jo posredovali.
? To sporočilo vam ponuja datume za razpored dostave
? Za vsak paket, ki sestavlja vaše naročilo, boste pozvani k datumu programiranja (nato jih lahko programirate na isti datum, da poenostavite sprejem vašega naročila).
Pri Cazeboo vas z veseljem obveščamo, da je dostava za vse naše izdelke brezplačna. Tako vam ne bo treba plačati dodatnih stroškov za dostavo vaših naročil.
Pri naročilih, pri katerih so vsi izdelki navedeni kot »Na zalogi«, si prizadevamo, da vaše naročilo pripravimo v 24 do 48 urah. Dobavni roki za vsak izdelek so jasno navedeni na spletni strani Cazeboo in v teh primerih ne presegajo 5 delovnih dni.
Za naročila, ki vključujejo rezervirane izdelke, priprava in dostava sledita najdaljšemu časovnemu okviru, da vam omogočimo, da prejmete celotno naročilo v skupinah.
Če želite hitro prejeti izdelke na zalogi, je priporočljivo oddati dve ločeni naročili. V prvo bodo vključeni izdelki na zalogi, v drugo pa izdelki, ki čakajo na zalogo.
Trenutno dostavljamo v približno dvajset različnih držav po vsej Evropi: Francija, Nemčija, Združeno kraljestvo, Irska, Portugalska, Španija, Italija, Belgija, Nizozemska, Poljska, Nizozemska, Danska, Romunija, Hrvaška, Grčija, Slovenija, Slovaška, Madžarska, Češka, Litva in Latvija.
Upoštevajte:
Pomembno je, da ustvarite svoj račun v državi, v katero želite, da se vaše naročilo dostavi.
Na primer, če živite v Franciji in želite prejeti dostavo v Francijo, morate ustvariti račun na spletnem mestu cazeboo.fr.
V nasprotnem primeru naročila ne boste mogli dostaviti v to državo.
Trenutno ne pošiljamo na otoke. Prizadevamo si za hitro izboljšanje te situacije in vas bomo obvestili, ko bo Cazeboo lahko dostavil na ta območja.
Dostave preko našega partnerskega prevoznika izvajamo izključno z dogovorom termina po vaši izbiri.
Tako lahko mirno določite dan dostave in ste dosegljivi ob prejemu naročila.
Vabimo vas, da kontaktirate službo za stranke našega prevoznika DPD in pripravite številko vaše pošiljke. Z njimi boste lahko ocenili razloge za to pomanjkanje urnika dostave.
Svetujemo vam, da nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca. Hkrati je nujno, da kontaktirate našega partnerskega prevoznika, da posodobite svoj naslov in/ali zagotovite dodatne informacije o naslovu za dostavo.
Včasih pride do zamude pri posodabljanju informacij o povezavi za sledenje. Svetujemo vam, da se naslednji dan vrnete na povezavo.
Če s tem ne odpravite situacije, nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca za poprodajno službo prek razdelka »Imam še eno vprašanje glede svojega naročila«.
V primeru naročila z izdelki v rezervi imate možnost zahtevati preklic prek kontaktnega obrazca. Poslali vam bomo e-poštno sporočilo s potrditvijo preklica takoj, ko bo dejansko odpovedano. Če naročite izdelke na zalogi, preklic naročila med pripravo in odpremo naročila ni več možen. Svetujemo vam, da se prek kontaktnega obrazca obrnete na službo za pomoč strankam, da določite najboljšo rešitev za preklic naročila po odpremi.
Običajni časi dostave so običajno med tednom, od 8. do 18. ure.
V primeru naročila z izdelki v rezervi nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca, da ocenimo ali je možna sprememba naslova za dostavo. Pri naročilu izdelkov na zalogi sprememba naslova za dostavo ni več možna, ko se sproži priprava in odprema naročila. Lahko nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca, da poiščemo rešitev za vašo situacijo.
Običajno je naročilo, ko je potrjeno, pogosto težko spremeniti. Sistemi za obdelavo naročil so pogosto avtomatizirani in ko je transakcija zaključena, so spremembe lahko zapletene. Vendar je za pridobitev natančnih informacij o politiki spreminjanja naročil zadevnega podjetja priporočljivo, da se čim prej obrnete na službo za stranke.
Datume dostave izbirate vi in naš partnerski prevoznik, svetujemo vam, da jih hitro kontaktirate, da ocenijo vaše možnosti za spremembo datumov dostave. Če želite to narediti, lahko sledite povezavam(-am) za sledenje vaših paketov in preverite možnost prerazporeditve dostave.
Svetujemo vam, da nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca. Hkrati je nujno, da kontaktirate našega partnerskega prevoznika, da posodobite svoj naslov in/ali zagotovite dodatne informacije o naslovu za dostavo.
Vabimo vas, da stopite v stik s službo za stranke našega prevoznika in posredujete številko svoje pošiljke. Z njimi boste lahko ocenili razloge za pomanjkanje dostave in/ali obvestilo o dostavi (povezava do DPD, služba za stranke).
Če želite preveriti potek dostave, vas vabimo, da dostopate do svojega računa CAZEBOO. V razdelku »Moja naročila« boste našli vse podrobnosti in informacije, ki so potrebne za spremljanje poteka vašega paketa.
Preprosto izberite zadevno naročilo, da pridobite informacije o trenutnem statusu dostave. Če je primerno, boste našli tudi vse povezave za sledenje, povezane z vašimi paketi.
Zdaj ponujamo dostavo preko našega partnerja DPD. Z našim partnerjem smo se dogovorili, da vam zagotovimo najboljši način dostave. Pravzaprav se s pomočjo strokovnega znanja DPD dostave izvajajo izključno tako, da vam ponudimo termin, ki ga izberete sami. Zato je pomembna izbira vaše mobilne telefonske številke, da boste lahko prejemali in odgovarjali na obvestila o izbiri dostave.
Naslov za izstavitev računa predstavlja identiteto in kontaktne podatke osebe, ki naroča.
Naslov za dostavo predstavlja identiteto in kontaktne podatke osebe, ki namerava prejeti naročilo.
Naslov za dostavo se zato lahko razlikuje od naslova za izstavitev računa.
Pravzaprav, če želite biti dostavljeni na naslov, ki ni naslov za izstavitev računa (delovno mesto, prenos paketov, drugi dom itd.), lahko predlagate drug naslov za dostavo.
? Informacije, zahtevane za dostavo, bodo pomagale pri lažjem prejemu vašega naročila.
Uporabnost informacij, ki jih je treba zagotoviti:
- Polni naslov
- Ime in priimek
- številko mobilnega telefona (samo za naslov za dostavo zaradi obveščanja o poteku dostave, komunikacije z dostavljavcem ipd.)
? Podatki, zahtevani za fakturiranje, nam bodo omogočili izdajo računa v skladu z vašimi potrebami.
Uporabnost informacij, ki jih je treba zagotoviti:
- Polni naslov
- Ime in priimek
Po potrebi lahko ustvarite več naslovov za izstavitev računa in dostavo.
Da, izdelki so zasnovani tako, da jih je v primeru opozorila na nevihto enostavno in hitro razstaviti ter tako zagotoviti hiter in varen odziv na neugodne vremenske razmere.
Garancija je 2 leti za vse naše izdelke.
Dodatki, ki so kompatibilni z našimi pergolami, so strešna platna in kompleti 4 zaves.
Strešno platno ima Anti-UV 30+ obdelavo, ki bo zagotavljala znatno zaščito pred sončnimi žarki.
V primeru dežja voda odteka skozi stebre ali skozi streho. Poleg tega so nekateri izdelki opremljeni z žlebovi, ki zagotavljajo nemoteno odvajanje deževnice.
Izdelki so zasnovani tako, da prenesejo veter v lahkih pogojih, niso pa primerni za močan veter.
Debelina plošč je 6 mm.
Polikarbonatne plošče so lahko bele ali antracitno sive.
Trenutno vam Cazeboo ponuja antracitno sivo (RAL 7016), mat belo, bež, mah zeleno, svetlo sivo in taupe.
Za nakup so na voljo samo izdelki in barve, predstavljeni na spletnem mestu.
Kontaktirate nas lahko preko kontaktnega obrazca, pod “Vprašanje o izdelku”. Potrudili se bomo, da vam zagotovimo vso potrebno pomoč in odgovorimo na vaša vprašanja o naših izdelkih.
V primeru naročila z izdelki v rezervi imate možnost zahtevati preklic prek kontaktnega obrazca. Po elektronski pošti vam bomo poslali potrditev preklica takoj, ko bo preklic veljal. Če naročite izdelke na zalogi, preklic naročila med pripravo in odpremo naročila ni več mogoč. Svetujemo vam, da se prek kontaktnega obrazca obrnete na službo za pomoč strankam, da določite najboljšo rešitev za preklic naročila po odpremi.
Cazeboo vam ponuja obrazec za odstop od pogodbe v naših splošnih prodajnih pogojih. Naj vas spomnimo, da imate do 14 dni od prejema naročila, da zahtevate umik. Poiščite vse informacije o postopkih umika v naših pogojih in pogojih.
Če niste prejeli potrditve vašega naročila, je priporočljivo, da se nemudoma obrnete na poprodajno službo. Kontaktne podatke za pomoč strankam najdete na spletnem mestu. Če nas kontaktirate, boste lahko pridobili informacije o statusu vašega naročila, rešili morebitne težave in zagotovili pravilno obravnavo vaše zahteve.
V primeru zavrnitve zaradi poškodovanih paketov bomo prejeli informacije o vračilu izdelka od našega partnerskega prevoznika. Stopite v stik z nami prek kontaktnega obrazca v razdelku »Imam težave z naročilom« in sledite postopku ustvarjanja datoteke za poprodajne storitve. Tako bomo lahko spremljali situacijo in vas obveščali o poteku ponovnega pošiljanja poškodovanih paketov.
Ko nam pošljete informacije o naročilu in zadevnih paketih, vam bomo lahko poslali korake, ki jih morate upoštevati, da nam vrnete zadevne pakete in nam dovolite, da vam pošljemo neprejeti izdelek.
Ali pogrešate paket?
Najprej lahko preverite, ali ste prejeli vse pakete, ki so vključeni v vaše naročilo, tako da se prijavite v svoj račun, v »Podrobnosti mojega naročila«. Nato boste lahko preverili, ali so vam vsi paketi dostavljeni ali ne. Če enega od paketov niste prejeli in je to posledica neobičajno dolgega roka dostave, se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca za poprodajno službo.
Ali v vašem paketu manjkajo deli?
Pišite nam preko kontaktnega obrazca za poprodajno službo, pri čemer navedite manjkajoče dele in njihovo šifriranje (naredite popoln popis delov v vaših paketih in primerjajte z deli, navedenimi v navodilih za montažo). Glede na manjkajoče elemente bomo skupaj našli rešitev, da boste svoje artikle lahko sestavili brez skrbi!
Prosimo, kontaktirajte nas preko kontaktnega obrazca, razdelek "moj izdelek ne deluje", "moj izdelek ne deluje več" ali "ne morem omogočiti, da moj izdelek deluje", odvisno od situacije. Določili bomo ukrepe, ki jih je treba sprejeti, da bi našli rešitev za nastalo težavo.
Menjava izdelkov trenutno ni možna. Če ste še v zakonskem odstopnem roku, nam lahko v ta namen pošljete zahtevo. Vedno nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca za poprodajno službo.
Cazeboo ponuja storitev vračila izdelkov zaradi njihove prostornine in/ali teže. Strošek vračila izdelkov je sestavljen iz fiksnega stroška 26,45 evra, vključno z davkom na paket + variabilni stroški, odvisni od teže paketa (glejte naše T&C). Ti stroški vračila upoštevajo povračilo logističnih stroškov, povezanih z vračili.
Račun lahko ustvarite tako, da kliknete neposredno na piktogram, ki predstavlja znak zgoraj desno.
Nato boste prišli na stran za prijavo in/ali registracijo, preprosto kliknite »Registracija«.
Zdaj morate samo izpolniti obrazec za ustvarjanje računa s svojimi osebnimi podatki (naziv, ime in priimek) ter vašim e-poštnim naslovom. Nato izberite svoje zaupno geslo.
Vse kar morate storiti je, da potrdite svoj račun s klikom na "Ustvarim svoj račun"
1. Najprej morate dostopati do strani za prijavo, ki se nahaja na vrhu strani s piktogramom znakov.
2. Pridete na naslednjo stran, kliknite »Pozabljeno geslo«:
3. Nato preprosto vnesite svoj e-poštni naslov in kmalu zatem vam bo poslano e-poštno sporočilo, ki vam bo omogočilo spremembo gesla (e-poštno sporočilo lahko gre v SPAM, preverite mapo SPAM).
4. Zdaj se lahko prijavite v svoj račun z novimi podatki za prijavo.
1. Najprej se morate prijaviti v svoj račun, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu domače strani:
2. Nato se prijavite s svojim e-poštnim naslovom in geslom.
3. Prišli boste na to stran, kliknite zavihek »Moji osebni podatki«:
4. Ko ste v razdelku »Moji osebni podatki«, lahko spremenite vsa podana polja
Želite narediti spremembe, ki niso na voljo na ta način?
Na spodnji odgovor »Ali ste našli odgovor na svoje vprašanje« odgovorite št. Kontaktni obrazec vam bo omogočil, da nas zaprosite za posebne spremembe vaših potreb.
Težave s povezavo lahko povzroči več dejavnikov:
? Napaka na mestu prijave:
Morda se poskušate prijaviti na napačno stran Cazeboo.
Na primer, če ste ustvarili račun na Cazeboo.fr, se boste lahko prijavili samo na Cazeboo.fr.
Zato ne boste mogli oddati naročila na naših drugih spletnih mestih: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Zato se prepričajte, da se povežete s pravim mestom Cazeboo, na katerem ste se predhodno registrirali.
Prosimo, upoštevajte: pomembno je, da ustvarite svoj račun v državi, v katero želite dostaviti svoje naročilo.
Na primer, če živite v Franciji in želite prejeti dostavo v Francijo, je pomembno, da ustvarite račun na spletnem mestu Cazeboo.fr. V nasprotnem primeru naročila ne boste mogli dostaviti v to državo.
? Napaka gesla:
Morda se ne morete prijaviti zaradi napake v geslu.
Če se v tem primeru ne spomnite več svojega gesla ali ste ga izgubili, vas vabimo, da obiščete razdelek »Potrebujem informacije o tem, kako deluje moj račun«, kjer boste našli postopek za spremembo gesla.
Da, povsem mogoče je povezati več naslovov z vašim računom stranke na Cazeboo. To vam daje prilagodljivost pri izbiri različnih naslovov za dostavo glede na vaše potrebe.
Cazeboo je osebno zavezan varovanju vseh vaših osebnih podatkov. Ti se uporabljajo samo za varno dostavo vaših izdelkov.
V skladu z Zakonom o varstvu podatkov z dne 6. januarja 1978 imate kadar koli pravico dostopati do podatkov, ki se nanašajo na vas, jih popraviti ali ugovarjati.
Ta ukrep se lahko izvaja:
? Neposredno na spletnem mestu v območju »Moj račun« in nato v »Moji osebni podatki«
? Bodisi tako, da pišete naši službi za pomoč strankam, nato bomo naredili, kar je potrebno glede na vaše zahteve.
Cazeboo je osebno zavezan varovanju vseh vaših osebnih podatkov. Ti se uporabljajo samo za varno dostavo vaših izdelkov.
V skladu z Zakonom o varstvu podatkov z dne 6. januarja 1978 imate kadar koli pravico dostopati do podatkov, ki se nanašajo na vas, jih popraviti ali ugovarjati.
Ta ukrep se lahko izvaja:
? Bodisi neposredno na spletnem mestu v območju »Moj račun« in nato v »Moji osebni podatki«.
? Bodisi tako, da pišete naši službi za pomoč strankam, nato bomo naredili, kar je potrebno v skladu z vašimi zahtevami.
Osebni podatki se hranijo 3 leta od prenehanja pogodbenega razmerja.
Cazeboo se je obdal s priznanimi partnerji v svetu plačilnih metod.
Vsi ti različni načini plačila so seveda varni.
To nam omogoča, da vam ponudimo široko paleto načinov plačila!
Načini plačila glede na državo:
Francija:
Nakup možen na cazeboo.fr z naslednjimi metodami: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Takojšen prenos (Fintecture)
Belgija:
Nakup možen na cazeboo.be z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Irska:
Nakup možen na cazeboo.ie z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Luksemburg:
Nakup možen na cazeboo.lu z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Nemčija:
Nakup možen na cazeboo.de z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Avstrija:
Nakup možen na cazeboo.at z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Španija:
Nakup možen na cazeboo.es z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Portugalska:
Nakup možen na cazeboo.pt z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Italija:
Nakup možen na cazeboo.it z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Nizozemska:
Nakup možen na cazeboo.nl z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Poljska:
Nakup možen na cazeboo.pl z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Danska:
Nakup možen na cazeboo.dk z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Finska:
Nakup možen na cazeboo.fi z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Švedska:
Nakup možen na cazeboo.se z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovaška:
Na cazeboo.sk lahko nakupujete z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovenija:
Nakup možen na cazeboo.si z naslednjimi načini: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Romunija:
Nakup možen na cazeboo.ro z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Latvija:
Nakup možen na cazeboo.lv z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Litva:
Nakup možen na cazeboo.lt z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Madžarska:
Nakup možen na cazeboo.hu z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Hrvaška:
Nakup možen na cazeboo.hr z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Grčija:
Nakup možen na cazeboo.gr z naslednjimi sredstvi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Češka:
Na cazeboo.cz lahko nakupujete z naslednjimi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Vse najdete ob plačilu in izberete tistega, ki vam najbolj ustreza!
Več informacij v naših pogojih > Načini plačila.
Trenutno ne ponujamo tega plačilnega sistema.
Trenutno je v obravnavi, vendar trenutno ni na voljo v vaši državi.
Več informacij v naših pogojih > Možnosti plačila
Cazeboo vam ponuja dve rešitvi plačila na več obrokov:
- Paypal 4x
Zahvaljujoč Paypalu imate možnost plačila v 4 obrokih brez provizije. Vaše prvo plačilo bo izvedeno ob naročilu, zadnje plačilo pa 3 mesece po naročilu.
Kakšni so pogoji za sprejem?
Pogoje upravičenosti do ponudbe obročnega plačila Paypal so po lastni presoji. Lahko stopite v stik z njimi, da skupaj določite rešitve, ki so vam na voljo.
Alma
Plačajte v 3 obrokih brez provizije s kartico Visa ali Mastercard zahvaljujoč Almi. Na dan naročila boste plačali 1-3 zneska košarice. Potem, 30 dni po naročilu, boste znova plačali? zneska vaše košarice. Končno, 60 dni po naročilu, vam bomo zaračunali preostali znesek.
Več informacij v naših pogojih > Načini plačila
Uporaba PayPala je brezplačna.
Vse kar morate storiti je, da ustvarite račun PayPal ali uporabite obstoječi račun.
Nato boste preusmerjeni v pogovorno okno, ki ga upravlja Paypal, za dokončanje plačila.
Ko bo vaše plačilo opravljeno, vam bo po e-pošti poslano potrdilo za spremljanje te transakcije.
Pri Paypalu vam pri plačilu naročila na našem spletnem mestu ni treba posredovati bančnih podatkov: vaši finančni podatki niso posredovani prodajalcu.
Paypal šifrira in ščiti vaše podatke ter deluje kot posrednik za izvedbo vaših transakcij na popolnoma varen način.
Paypal ponuja po lastni presoji sistem plačila na 4 obroke. Priporočamo, da se obrnete na Paypal, da ugotovite, ali ste upravičeni do te možnosti.
Fintecture je rešitev za takojšnje nakazilo, ki jo je odobrila Banque de France.
S Fintecture plačajte svoje nakupe neposredno iz svojega varnega bančnega območja:
1-Izberite svojo banko.
2-Identificirajte se z običajnimi bančnimi identifikatorji.
3-Potrdite transakcijo.
4-Potrdite transakcijo na svojem mobilnem telefonu.
5-Vaše plačilo je potrjeno.
Glavne prednosti plačila s Fintecture:
? Zneski nakupov niste omejeni in to ne bo vplivalo na omejitve vaše kreditne kartice.
? Ni vam treba vnesti svojega IBAN ali podatkov o bančni kartici.
? Vaše naročilo bo obdelano takoj (za razliko od klasičnega bančnega nakazila).
Zavrnitev plačila vam lahko potrdita dve fazi:
Takoj po zaključku naročila boste preusmerjeni na stran z obvestilom o tej zavrnitvi:
V vaš e-poštni predal vam bo samodejno poslano sporočilo za potrditev, da je bila transakcija napačna.
V nekaterih primerih lahko vaša banka zavrne avtorizacijo plačila (nezadostna sredstva, presežen bančni limit, zavrnitev banke itd.)
Očitno je, da ne moremo spoštovati naročila brez rešitve situacije z vaše strani.
V teh primerih vam svetujemo:
Ugotovite razloge za to zavrnitev.
Poiščite ustrezno rešitev za rešitev razlogov za to zavrnitev.
Znova zaženite novo naročilo ob upoštevanju teh razlogov (težava 3DS, bančni limit, nezadostna sredstva itd.)
Razlogov za zavrnitev plačila je lahko več.
Razpravljali bomo o najpogostejših primerih in kako jih rešiti.
Za bančne kartice in plačilo preko Paypala:
Sistem 3DS:
Cazeboo vse svoje transakcije varuje prek sistema 3DS.
Ta varnostni sistem se lahko razlikuje glede na vašo bančno ustanovo: potrditvena koda za vnos, bančna aplikacija, ki vam pošlje zahtevo za potrditev danega plačila itd.
Kako to popraviti?
Ponovno boste morali zagnati naročilo in natančno slediti postopku 3DS, ki ga je zagotovila vaša banka, na katero vas bomo preusmerili.
Zgornja meja internetnega plačila:
Možno je, da vaša banka omeji vašo omejitev spletnega nakupa (v določenem obdobju in/ali najvišjo vrednost transakcije).
Nekaj možnih primerov:
Opravili ste več zaporednih nakupov v kratkem času. Kumulativni znesek presega vašo omejitev nakupa.
Naročilo, ki ga želite dokončati, presega vašo omejitev.
Kako to popraviti?
Svetujemo vam, da se obrnete na svojo banko, da preverite razloge za zavrnitev plačila.
Če je potrebno, lahko svojo banko prosite za zvišanje limita ali počakate nekaj dni, da ponovno naročite.
Te spremembe zgornje meje morda ne bodo takojšnje.
Imate tudi možnost uporabe drugega načina plačila.
Zavrnitev transakcije vaše banke:
Za razlago tega primera imamo malo dokazov.
Kako to popraviti?
Svetujemo vam, da se obrnete na svojo banko, da preverite razloge za zavrnitev plačila.
Lahko nam poveste o njih za kateri koli koristen namen, da bomo lahko v prihodnosti izboljšali naše storitve.
Nezadostna sredstva:
Ob zaključku naročila vašo banko zaprosimo za potrditev, da lahko prevzamemo znesek vašega naročila.
Eden od primerov, ki se lahko zgodi, je nezadostna sredstva v času oddaje naročila. V teh primerih vaša banka avtorizacijo zavrne.
Kako to popraviti?
Preverite sredstva na računu, uporabljenem za transakcijo.
Po potrebi se obrnite na svojo banko.
Znova zaženite naročilo takoj, ko vaša banka potrdi, da vaše stanje ne blokira ponovno avtorizacije banke.
Do plačila v teku pride, ko plačila niste dokončali z uporabljenim načinom plačila.
Na primer, morda niste vnesli varnostne kode 3DS.
Ta primer bo hitro zavrnil plačilo. Obveščeni boste po elektronski pošti. (glej plačilo zavrnjeno)
1. Če želite najti svoj račun, se morate najprej prijaviti v svoj račun Cazeboo s svojimi poverilnicami Cazeboo. Če želite to narediti, morate najprej dostopati do strani za prijavo, ki se nahaja na vrhu strani s piktogramom znakov.
2. Nato vnesite svoje Cazeboo identifikatorje (prijavo in geslo).
3. Ko ste prijavljeni v svoj račun, kliknite ikono znaka (vaš račun) zgoraj desno in prispeli boste na stran svojega računa.
4. Nato kliknite »Moja naročila«, prikazala se bodo vsa vaša naročila pri Cazeboo, kliknite »Ogled podrobnosti« naročila, za katerega želite račun
5. V razdelku »Moja naročila« kliknite »Ogled podrobnosti« naročila, za katerega želite račun
6. Prišli boste na to stran, samo prenesti morate svoj račun
Če želite najti svoj račun, se morate najprej prijaviti v svoj račun Cazeboo s poverilnicami Cazeboo. Če želite to narediti, morate najprej dostopati do strani za prijavo, ki se nahaja na vrhu strani s piktogramom znakov.
Nato vnesite svoje Cazeboo identifikatorje (prijavo in geslo).
Ko se prijavite v svoj račun, kliknite ikono osebe (vaš račun) zgoraj desno in prispeli boste na stran svojega računa.
Nato kliknite »Moja naročila«, prikazala se bodo vsa vaša naročila, ki ste jih opravili pri Cazeboo, kliknite »Ogled podrobnosti« naročila, za katerega želite račun.
V razdelku »Moja naročila« kliknite »Ogled podrobnosti« naročila, za katerega želite račun.
Prispeli boste na to stran, le prenesti boste morali svoj račun.
Bi radi več informacij o Cazeboo?
Vabimo vas, da si preberete informacije na naslednjih povezavah:
Pravna obvestila
Naše zaveze
kdo smo
1. Poiščite in izberite izdelek, ki ga ponuja Cazeboo, v kategorijah izdelkov ali neposredno v iskalni vrstici. Nato boste naleteli na njegov list izdelkov.
2. Dodajte artikle po vaši izbiri s klikom na “Dodaj v košarico”.
3. Vaša nakupovalna košarica se bo pojavila na desni strani, zdaj lahko oddate naročilo (ali nadaljujete z nakupovanjem, če vas zanimajo drugi izdelki).
4. Oddaja naročila zahteva ustvarjanje uporabniškega računa (če je potrebno, glejte vprašanje "Kako ustvariti svoj račun"), da lahko poznamo naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa in uporabne kontaktne podatke, tako da lahko dostavljalec načrtuje in zagotovi dostavo v dobrih pogojih *
5. Vse kar morate storiti je, da nam sporočite, kateri način plačila želite uporabiti za registracijo naročila in za vse ostalo poskrbimo mi!
6. Prejeli boste samodejno e-poštno sporočilo s potrditvijo registracije vašega naročila. Nato bomo v naslednjih dneh nadaljevali s pripravo in odpremo naročila.
7. Potek vašega naročila lahko spremljate v vašem območju za stranke, v razdelku »Moja naročila«.
8. Ko ste preusmerjeni v razdelek »Moja naročila«, kliknite »Ogled podrobnosti« zadevnega naročila.
9. Končno boste lahko dostopali do sledenja vašega naročila s klikom na “Sledi paketu”.
Zavestno smo se odločili, da vam ne bomo ponudili telefonske številke s premijsko ceno, na kateri ne boste nujno dobili vseh odgovorov na svoja vprašanja.
Prizadevamo si za:
? Za objavo vseh potrebnih informacij na spletu (jasna navodila, tehnične lastnosti, dimenzije itd.)
? Odgovoriti v 24 delovnih urah na vse vaše pisne zahteve: pisni odgovori so običajno bolj dokumentirani in natančni kot telefonska centrala.
? Poklicati naše stranke nazaj, če nam to pomaga bolje izpolniti njihove potrebe. Če želite to narediti, nam pošljite povpraševanje preko obrazca tako, da odgovorite ne na spodnje vprašanje: "Ali ste našli odgovor na svoje vprašanje"
Cazeboo si predstavlja in ustvarja svoje izdelke z edinim ciljem zadovoljiti vaše potrebe.
Kmalu na voljo:
Ta status na naših izdelkih pomeni, da je njihova vrnitev na zalogo opredeljena s približnim datumom. Te informacije so vidne na naših listih izdelkov pod kratkim opisom.
V tem primeru lahko uporabite funkcijo »Opozori me«, da vas obvestimo, ko je izdelek spet na zalogi, če vas izdelek zanima. Če želite slediti temu postopku, vas vabimo, da si ogledate naša pogosta vprašanja v razdelku »Kako uporabljati sistem za opozarjanje na izdelke, ki ga ponuja Cazeboo?«
Žrtev njegovega uspeha:
V vseh primerih gre za izdelke, katerih zaloga je porabljena. Izdelki, ki niso na zalogi, so nato označeni kot »ni na voljo«.
Ta izdelek bo obnovljen, vendar ga trenutno ni na zalogi in še nimamo datuma vrnitve na zalogo, ki bi vam ga lahko sporočili.
Kot v prejšnjem primeru v zvezi z elementi »Kmalu« lahko ustvarite opozorilo, ki vas bo obvestilo o novi razpoložljivosti.
Včasih je verjetno, da določeni izdelki ne izpolnjujejo več pričakovanj skupnosti Cazeboo.
V teh primerih lahko ustavimo proizvodnjo določenih izdelkov, da bi ponudili nove ponudbe, ki so bližje vašim pričakovanjem.
Vedno se lahko obrnete na nas, da ugotovite, ali bo ta izdelek kdaj obnovljen, in če to ni načrtovano, vam lahko ponudimo različne alternative za podobne izdelke.
Izdelka, ki ni na voljo, torej ni mogoče naročiti.
Če pa vam v oči pade nerazpoložljiv izdelek, vas lahko o tem obvestijo, ko bo spet na zalogi.
Tukaj je postopek za dosego tega:
Če želite to narediti, poiščite želeni model in naleteli boste na njegov list izdelkov.
Nato kliknite gumb »Opozori me« na listu izdelka.
Preusmerjeni boste na stran za prijavo.
Za potrditev opozorila morate biti prijavljeni v svoj račun Cazeboo. Če potrebujete pomoč pri ustvarjanju računa, si oglejte naslednje vprašanje: Kako ustvarim uporabniški račun Cazeboo?
? Če že imate račun: vnesite svoj e-poštni naslov in geslo za svoj račun Cazeboo in kliknite »Prijavim se«
? Če ste nov uporabnik Cazeboo: kliknite »Registracija« in ustvarite svoj račun Cazeboo.
Ko se prijavite ali registrirate, se odpre ta stran, ki bo potrdila ustvarjanje vašega opozorila o izdelku, ki vas zanima.
Vse kar morate storiti je, da počakate, za ostalo bomo poskrbeli mi. Obvestili vas bomo takoj, ko bo spet na zalogi!
Opomba: V primeru, da izdelek ne bo ponovno naprodaj, vas bomo obvestili takoj, ko bomo za to izvedeli.
Cazeboo si prizadeva za nakup samo izdelkov, ki so na zalogi.
Sistem prednostnih rezervacij vam omogoča dokončno prednaročilo izdelkov, ki vas zanimajo za naslednji prihod. Imate popolno preglednost glede predvidenih rokov dostave za te izdelke.
Konkretno, samo izbrati morate izdelke, ki vas zanimajo, in jih dodati v svojo košarico.
Prednaročilo še nikoli ni bilo lažje s Cazeboo.
Več informacij v naših pogojih > Izdelki, ki jih je mogoče rezervirati
Za prednaročilo pri Cazeboo kliknite gumb »Prednaročilo«, ki je na voljo in je viden na listu izdelkov:
Če želite potrditi svojo zahtevo za prednaročilo, morate biti prijavljeni v svoj račun Cazeboo:
Če že imate račun: vnesite svoj e-poštni naslov in geslo, ki ste ga uporabili za svoj račun Cazeboo, in kliknite »Prijavim se«.
Če ste nov uporabnik Cazeboo: kliknite »Registracija« in nato ustvarite svoj račun Cazeboo.
Ko se prijavite ali registrirate, dokončajte svoje prednaročilo in zagotovite prednostno rezervacijo ob prihodih v prihodnje.
Samodejno vam bo poslano potrditveno e-poštno sporočilo o vašem prednaročilu. Vse kar morate storiti je, da počakate, da bo vaš izdelek spet na zalogi in dostavljen na dom! (Poslali vam bomo e-pošto, da vas obvestimo!)
Dostava
5/9 dni
Varna
plačila
Brezplačna dostava
Brezstična
dostava
Dobrodošli pri Cazeboo!
Cazeboo, ki je specializiran za spletno prodajo moderne zunanje opreme, zlasti pokrival za terase in vrtove, vam v čast ponuja popolno ponudbo za dodajanje vrednosti vaši zunanjosti v skladu z najnovejši tržni trendi po izjemno konkurenčnih cenah!
Kakovost po pravi ceni! To je moto družbe Cazeboo!
Vsi naši izdelki so bili premišljeni in oblikovani v obliki kompleta.
Enostavna in hitra namestitev, sestavljanje pergol, paviljonov in nadstreškov Cazeboo bo otročje lahko.
Vsi naši modeli so bili zasnovani tako, da združujejo varnost in estetiko.
Cazeboo vam ponuja izbiro, da izpolni vse vaše želje in zahteve: platnena pergola, bioklimatska, vrtna uta, nadstrešek za avto, kiosk, ...
V Cazeboo je vse narejeno, da bi bili zadovoljni!
Odkrijte tudi vse naše dodatke za zunanjost, ki izgleda kot vi: na voljo vam bodo platna in rezervni deli za streho, da izpopolnite svoj projekt .
Da vam olajšamo izbiro, imate na vseh naših listih izdelkov vse tehnične informacije, podroben opis izdelka in vizualne podobe.
Plačila so varna in dostava je brezplačna, tako dobiček vzemi in prijetno nakupovanje!